BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 10, 2008

sedey + tensen

s.e.d.e.yCrying 1
sangat sedih setelah khatam membaca novel 'andai itu takdirnya'. kekurangan keasaman btol la crita tuh... apsal la dorang suka sangat create stories yang cedey2 sehingga mampu menitiskan air mataku ini... adakah aku jiwang? tidakkk, tidakkk... bukan jiwang okkk, cuma berjiwa sentimental... ahaks! masih nak cover line tu... tapi memang besh la story tu... sapa2 yang minat ngan novels, sila2 la membaca novel ni,k... everything u want ada... love, families, friendship, jokes, stupidity, sad, frustrations, suma u ol ble dapat kat 'andai itu takdirnya'. waah, siap mem'promote lagiii...


t.e.n.s.e.nPouty
actually mood aku kurang baek ari ni, apa tak-nya, baru dapat panggilan interview tadi yang ni good news tapi yang tak beshnya interview tu adalah on this thursday! my god... kenapa la dorang tak gitau awal2, at least seminggu lebey awal, lama sket ble bwat preparation... ni macam tak cukup masa ja untuk aku study... tensen btol la!

adoii la, apa la aku ni... dah kena panggil interview pon da cukup bek... ni siap membebel2 lagi... bengong! cakap tak cukup masa, tapi ble pulak gi relax2 goyang kaki sambil baca novel kan heii, itu pon lepas aku surf tenet tau, study psl organization tu, so kira ok la kan...

okeh la, aku kena stop dulu di sini... nak tido supaya esok dapat bangun awal untuk study lagi... maklumlaa, dah lama tinggalkan lecture notes tu, kang kena tanya pasal field of work, tak dapat jawab pulak! apapun, aku kena do the very best sebab aku memang nak sangat post ni... doakan supaya rezeki aku ada untuk position tu ya...Great

berharap dapat tido bermimpikan syed aizril dan aku sebagai alieyaLove You haha, berangan tak habis!

11 ayat-ayat comel:

GadisKasutConverse said...

Teruja nk baca*andai itu takdirnya*
Sure best kn?dari ALAF 21 ke?

Kapten Luffy said...

soalan killer..

TELL ABOUT YOURSELF... ini terangkan ttgk kekuatan diri.

moga berjaya

tips berjaya interview: TIPU

laki cikgu kimia said...

tips gomen: humble.

tips private: confident lampau!

AniS GalaXy said...

yup novel 2 mmg sedey dek
akk bace da 3 kali
menitis air mata nie...hehehe


gud luck dear 4 ur interview
bismillah dulu k

sparkystar said...

alahai...sob..sob

Suzi said...

good luck sis...byk2 bertenang dan berdoa...

pink_butterfly said...

reen- bukan dr alaf21 tapi mmg besh, try it someday,okay!

luffy & CT- hahah,gud tips tu...thanx!=p

kak anis- huhuu,sama la kak... sedey sesangat la..uwaaa...tapi funny part pon ada kan? tu yg besh tu...

sparkystar- hehe, blom baca lagi da nanges ka? haha...

kak suzi- thanx soo much! i'll do my best...insyaallah...

»Mrs Bintang« said...

"andai itu takdirnya" dari apa yg ko ceta cam best jee..bb kalau bab jiwang karat sampai nitiskan airmata memang pabred aq tu..keluaran apa ni nak cari arrrr.....huhuhuhu

pink_butterfly said...

bb- keluaran buku prima...lebey krg cmtu la nama publisher-nya.. cari la, besh ssgt!

rossizam said...

kak pun tgh baca novel ni tapi baru m/s 2 la...x sempat nak baca jer..maklumlah anak kak sibuk jer kalau org nak baca ..dia nak tumpang koyakkan jer.tapi bila adik ckp cam ni yg smgt nak baca ni..

pink_butterfly said...

rossizam, haha...ya la kak...story ni mmg besh... siap tangkap nanges lagi..=p