BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 29, 2008

berlalu 1429, tibanya 1430

slamat tahun baru suma~
masuk waktu maghrib malam tadi menandakan berakhirnya tahun 1429H dan melangkahnya kita ke tahun baru 1430H... syukur alhamdullilah, kita suma masih berpeluang bernafas sehingga ke tahun baru ni...

malam tadi aku ngan family pegi ke umah macik memenuhi jemputan dorang yang nak menyambut maal hijrah... sepatutnya kitorang da kena gi sana sebelum maghrib untuk bersolat maghrib secara berjemaah, pastu baca yaasin, dan doa selamat sebelum bersolat isyak pula... tapi disebabkan ada tetamu datang ke rumah, kami cuma dapat pegi sana selepas solat maghrib di rumah...

lepas solat isyak, sesi makan2 pon bermula...
yeahh, sangat seronok sebab pewot da berdondang sayang... Clappy

lepas makan 2 kali topup, aku pon tersandar kekenyangan... pastu men'join kazen untuk menonton crita 'the cave of the golden roses' sementara menunggu para org2 tua bercerita... yaa, story ni da agak lama kan... tapi rasa miss pulak nak tengok kecomelan fantaghiro n kehenseman romualdo lagiYowza...

okeh la, sekarang aku nak paste'kan kad2 yang kawan2 bloggers bagi... sesetengahnya dah bkurun berabad aku dapat tapi saja nak kumpul untuk di'publishkan skali ari ni...

dari fateen

dari hikaria

dari zikri


kak suzi

dari farha

dari riana

dari kak ayu

dari farha


dari reen

thanx atas ingatan korang suma kepada si rama2 ni...Blow Kiss

8 ayat-ayat comel:

Monkey D Luffy said...

nak makan bbq gak

chi am said...

selamat menyambut tahun baru islam!

pink_butterfly said...

luffy- nak jugak? jom la bwat bbq!

chi am- slamat utk awk jgk! hehe...

@LiYaNNuaR said...

salam tahun baru yak... moga semangat lebih kental utk hadapi hari mdatang... sempena tahun baru ini...

Ibnusinaputra said...

salam maal hijrah dr ana

semoga thn ini lebih elok dan sempurna dr thn2 yg lepas

semoga sntiasa dlm kbrkatan NYA..AMIN YA RABB

pink_butterfly said...

aliyannuar & ibnusina- thanx...salam tahun baru jugak~=)

azza_irah said...

salam maal hjrah utk rerama comei..

pink_butterfly said...

thanx kak azza tomeyy...=)