BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 25, 2008

horrey!

yeayy!!! ibu & ayah da balik...Photobucket
beshnyaa... windu sesangat~
pegi airpot awal pagi, flight da lama sampai tapi passengers blom kuar... maybe tengah menunggu luggage2 dibawa kuar...






satu satu orang kuar... minit by minit berlalu... aku da tak sabar nih. lagi2 lepas tengok families yang da riang gumbira apabila orang yang ditunggu suda berdiri depan mata... sambil2 menunggu, tak ada apa yang bole dilakukan selain memerhatikan apa yang berlaku di sekeliling aktiviti bergambar boleh diabaikan... mengetawakan beg2 luggage bersusun tinggi dan troli yang pandai bergerak sendiri... confuse? maksud aku, luggage orang tu sangat banyak hinggakan orang yang menyorong trolli tu tak kelihatan... so nampak la macam troli bergerak sendiri kan? haha... nampak sangat kelakar... apa lagi apabila orang yang menyorong tu dah kelihatan, laa, patutla tak nampak, kecik molek aja orangnya... kami ketawa lagi... isy, kejam sungguh la kami ni kan...

alahaii, ciannya budak2 nih bwat muka dua posen... anak sapa la ni ya~Photobucket

tak lama lepas tu, jeng3... seorang lelaki ensem berjubah putih kelihatan menyorong troli yang penuh bersama darling-nyaPhotobucket,seorang wanita berjubah sedondon...

tadaa~Photobucket

ehh, mana ibu? oh ya, ibu tertinggal plak kat belakang sebab bz bersalam2an ngan ahli geng2 sedunia... hihii~

alhamdullilah, slamat sampai ke rumah~

sedara mara yang tak putus2 datang ke rumah menghadkan waktu untuk aku berblogging... tak banyak yang ble ditype sebab even sekarang pon tetamu masih ada... aku cuma mencuri2 masa untuk melekat depan laptop nih. dats y entri kali ni aku letak lebey banyak pixie berbanding kata2...

7 ayat-ayat comel:

Monkey D Luffy said...

sungguh bahagianya bila ibu bapa pulang dari menunaikan haji

AiE bAhRi said...

teringat kenangan menyambut ibu dan ayah pulang dari menunaikan haji..perasaan yaang sukar digambarkan kerana ditinggalkan ketika masih bersekolah rendah..tapi bila menyambut kepulangan ibu dan ayah perasaan rindu terlerai juga.

pink_butterfly said...

luffy- yaa, sgt2 bahagia rasanya...

aie- klu waktu kecik, mesti lagi trasa rindu kan... cian aie...=p tp alhamdullilah, suma dah slamat~

Ms Tun Teja Persona ♥ said...

erlluuwww ;)
kim slm mak dan ayah.
ehehehhe..
and also kpd tetamu yg x ptus2 dtg.

pink_butterfly said...

tun teja- insyaallah... thanx ya...

sparkystar said...

alahamdlh..semuanya selamat sampai.
kim salam pada mereka k.

pink_butterfly said...

ok...mr sparky...salam akan dsampaikan=)