BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 31, 2009

hadiah + gift + present

ehem2... ari ni aku nak post entri pasal parcel yang aku trima kelmarin. actually parcel tu dah sampai kat umah last friday, but then sebab tak ada orang di umah, abg posmen tu bawak balik the barang gi post ofis and suh amik di sana saja....

so, sebab aku keja, and kebetulan my bro nak gi town, so, dia la yang tolong amik dat parcel. bersemangat aku balik keja kemarin, tak sabar nak bukak parcel tu...

apakah isi parcel tersebut? dari siapakah? jeng3....

waahhh, sukanya! sukanya!!! *melompat2 hati aku* aik, hati pon ble melompat.... ish3...

tapi yang aku paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaling suka is da keychain... comel~~~~~ secomel penerimanya... ekekeke, prasan!=p

kenapa aku suka keychain tu? meh cni aku close-up'kan.... pssstt! nak jugak bagi korang tengok...haha...

okey, let me ulang for you... YAN, Yakin, kecantikan Asli, meNakjubkan... waaahh! aku rasa memang si pemberi hadiah tu telah menjadikan aku sendiri sebagai sumber inspirasi dan ilham sewaktu memilih hadiah2 ni kan... kembang semangkuk aku jadinya... ekekekek=p

persoalannya, siapakah pemberi hadiah tersebut?




dan kenapa aku cakap si pemberi hadiah tu jadikan aku sebagai ilham?








anda nak tau?




sila skrol ke bawah...








jeng3....







betul nak tau ni?





ready?







aku letak ngan pixie skali k...














jom tengok bukti di bawah!






eh ini pixie aku....













apa kaitannya ngan si pemberi hadiah???









teruskan skroll~~~






comparekan dengan pixie di bawah...



ready k....





tolong jangan pengsan...








pixie dikidnap dari sini

see??? aku dah cakap kapten ni jadi kan aku ilham and pencetus inspirasi dia.... cara pose pon dah nampak kan.... aww, kapten ni... kalau ya pon, jangan la tunjuk obvious sangat.... rama2 malu la~~~

ucapan untuk kapten :- whatever it is, thanx banyak2 for the gift~~~~ so sweet la u ni.... i terharu...=p

39 ayat-ayat comel:

aben said...

waaaaahhhh......
hooooo.......
uuuuuuu........

x dpt nak besuare kejap....
cume ble ckp ni je...
huhu

pink_butterfly said...

aik aben...

nmpak kapten pose cmtu trus jd speechless kah? hihii~

fara said...

wah...bestnya...
kak yann pinjam nnt if u already finish reading??
hahahaha..
best tu crita dia..
kin insaf..hohoho...

Kapten Luffy said...

malunya aku... :)

pink_butterfly said...

fara- sure2...later i'll pass it 2 u okay! dun worry!=p

pink_butterfly said...

kapten- malu???? *toiinggg*


haha...

Shitsurei Shimashita said...

cik rerama yg comey~

bukan rama tak singgah, datang tapi melihat dari jauh jer tanpa tinggal sebarang tanda.

Alhmdulillah, ada kemajuan sa skrg dgn permasalahan skrg. Lega skit lah. (naga yopo).

Buku tu baru sa tgk tadi..

Unknown said...

Hahahahahahahahha.... siot je si pemberi hadiah... aww betul ke ni? ke memain je? ape2 pon, suke la ek dpt hadiah....huhu

lemon said...

alaaa chumilnyee key chain wane pink...alalalalalala...cam owner dye jugak..hehe

Anonymous said...

ehem3.........batuk plak kf nie..terteln air liur ..

wah nie dh dpt special present,dpt key chain..emm mesti ade ape2 nie..btol tak? eleh2 tak ngaku lah tue..?

psst yan ape lagi...jgn jual mahal..kan kf dh bilg..urg cun cm yan pasti ade yg admire skunk dh terbukti..so..happy2 go lucky ok..


*yan bisakah aq meniru cara ini tuk memikat urg tue ? hehehe..:p

eNaSaN said...

hik3...wah best ja..dpt presEnt..huhuhu...nanti citer yek psl buku tue...

p/s ~ YaN..bkn xnk sHare..tp udah jd kenangan aje..ssh ati jer skanG nie.. huahuahua..~~~

pink_butterfly said...

naga- laa, knapa skadar mmandang dr jauh? meh la dtg dekat2...hik3...

maza- uisy, jgn ckp gitu enchek maza, kang kapten tunjuk kelelakian sjati dia tu mana kita nak lari? ekeke....

pink_butterfly said...

cik hel- tu la psl..tomei kan keychain tu...=p

kf- oits! kapten baca kang, biar kf kena pncung.kapten 2 boya darat siber yg sjati tau! lalala....

pink_butterfly said...

kak ena- hmm, ya la kak...xapa la...suma org msti ada secret utk diri sndiri kan... yg penting akak hepi~~~~~=)

Hasnah said...

Wahh best yea dtp hadiah bagai huhu
Nie y nak jelez nie huaaaaa
meh cni nk pinjm buku tu jap wat harta hehhe

pink_butterfly said...

asna- haipp! pnjam bwat harta? harta karun ka? hehe

Anonymous said...

maw pancung..hahaha..law maw pancung kasi tepat dekat hati aq ea..yan..lalalala..

pink_butterfly said...

pancung kpala la kf!

teda kaitannya ngn ati...



salah konsep suda tu...


haha~

Lea Isnawi said...

ala..
mana aci abg kapten kasi sama kak yan hadiah..
lea nak jugak...
hehe
ehemmm...ni mesti kes kak yan kiss die ari tu kan? kan?
opsss...hahahaha

pink_butterfly said...

oits,lea...jgn ckp cmtu la! org baca kang ble d salah tafsir tu...ekekeke....jatuh saham akak nti...klu saham kapten yg jatuh, xpa jgk...haha=p

Syah said...

muka ada iras2,pose ada iras2,prangai pn ada dkt2..

erm..is he the one that u've been long waiting for? who knows? may be. ;p

Syah said...

Yan kiss kapten? hahahahaha kantoiiii

dgr sini hai org2 kampung, mulai hari ini kita jodohkan mereka..hahaha

pink_butterfly said...

haha syah...

who knows kan?


psst2, kapten*kenyit2 mata ala2 gedik ngn kapten*



hahah

Syah said...

apa lagi..ngorat la kapten tu yan...dia pn tgh single tu..dah keja pon

pink_butterfly said...

tgu kpten ngorat yn dlu la....



psst kapten! sila mengorat aku skg!

hahahah...=p

Anonymous said...

wewit!
sape tu...
jeng jeng!

Anonymous said...

eleh pncung kpala nnti mlm ko x leh tido arr yan..law pancung hati..aq x sakit ag..huhuhuhu :(

pink_butterfly said...

pj- hah..bwat2 x kenal plak pj nih...hehe..

kf- apa kaitannya ngn aku lak nih? blueekkkk=p

Anonymous said...

hahaha..bluekk=P


hik3 ko muntah hijau ker yan..emm..p cpt check doktor k..lalala

pink_butterfly said...

bkn kaler ijau la kf...

ni kan kaler pepel ni...


ish...rabun warna rupanya...

Anonymous said...

hahhaa..aq cume nampak bdkecik ..alallaa..

*yan jem lagi shot.box tue adeh !!!!

joegrimjow said...

nak jugakkk

Anonymous said...

ele, bla la kapten. cik rama2 jangan terpedaya dengan "kemuchoan" kapten tersebut...

p/s: kapten jangan lupa aku punya bahagian. uhue...

pink_butterfly said...

kf- bdk tecik??mana2??? sila mhantar dia ke kaunter lost&found cpptt!

joe- nak??? share jum!

pink_butterfly said...

dayen, oohh tidak2....

tak mungkin si rama2 ni akan tpedaya dgn boya darat tsbut...


=p

Anonymous said...

apsl plak emm dye dh bertapok dh saat nie emm..harap2 dye oklah nnti tue kn..

piNky LuCiA said...

waaa.. best nya.. pink key-chain tu.. cute3.. hehe..

da bc ke novel ny 2?

pink_butterfly said...

kf- ya kf...hopefully dia ok kan...


pinky- novel 2 xabis bca lagi...still otw...tebal la buku 2...hehe~

Anonymous said...

wooooo!!! 1 kontroversi sedang berlaku..lalalla