BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 27, 2009

a little something~~~

ehem2... oleh kerana takut ditembak oleh enchek pj yang begitu teringin untuk melihat awardnya di pastekan di tembok taman rama2 yang berprestij ini, maka dengan penuh rasa tanggungjawab dan sebagai menghargai pemberian dari beliau, di sini aku ingin menayangkan award tersebut...

tadaaa~~~

hahaha... sangat comel bukan? agak2 kalau rama2 kiss rama2 okey, bukan aku... katak ni, adakah ia akan menjelma menjadi putera raja yang ensem dan macho??? hmm... itu la yang kita tak tauu...

okey la, untuk menunjukkan rasa gumbira diri ini terhadap pemberian award dari pj, aku ingin tujukan lagu kat bawah khas untuk beliau.

so,pj! dis song is for you... lagu ni dalam bahasa DUSUN, tajuknya 'kosorou kopo nangku doho' atau dalam melayu, 'adakah kau masih ingat padaku?'. kalau tak paham pon, sila dengar sampai abis and khatamkan sampai 10 kali... pssttt! actually, aku pon tak paham gak apa isi kandungan lagu ni. takpa, jom bwat2 cam paham okey~

dis song comes in malay version, tapi i like dis version more...jom layan~~~~



untuk soklan lagu faveret dalam tag yang lepas, aku letak title lagu ni kan? pj sorang saja yang alert untuk bertanya pasal the tajuk lagu yang for sure lain dari yang lain... terharu aku. eceh! hahaha...


ehh, aku tau nanti mesti kapten jeles nih tak dapat lagu... tak apa kapten, rama2 ada lagu khas untuk kapten gak....

tadaa~~~



amacam kapten??? sesuai untuk kapten kan???*wink2*

12 ayat-ayat comel:

Anonymous said...

of course la i'm alert!
huhu
cik rerama tu yg suka baca entrii x abih...
lalala
terharu pj...

pink_butterfly said...

tharu, tharu jugak pj...

lagu 2 wlupon x paham, sila la dgr smpai abis...

Anonymous said...

eh ada lagu shin chan lak...
ngeee
oh ye, nape cik rerama tak kiss je kodok tu?
kena test dulu kalau nak tau jadi prince charming ke prince william je...
eheks!

pink_butterfly said...

ha ah...lagu shin chan tu utk kpten.... ekekeke....

ble main test2 kah pj? adeii, kang jadik prince-tak-charming camna tu? da xble reverse dah.... hik3...

Lea Isnawi said...

lagu utk lea mana???
sgt sedih...
cik rama2 telah krenasikan hati lea...
cepat kasi die normal balik..
hihihi

Shitsurei Shimashita said...

saya suka lagu nihafal wo tp dlm versi melayu lah..tang bahasa dusun leh paham sikit jer lah..memori no wo :)

Ady Syam said...

salam tuan rumah... wah tak sangka minat lagu kadazan... atukoi!~ oit PJ zzzzzzz!!!

pink_butterfly said...

naga- suka lagu ni? besh kan? wlupn nda paham...hihii...

ady- haiii...hehe...ni lagu dusun la ady...not kadazan...=p

lemon said...

kalu rerama kiss kodok...conpirmm kodok bertukar jadi hafiz..
lalala~~
hafiz mana nie eaa???

pink_butterfly said...

cik hel, aiyooo....klu hafiz hamidun rama2 nak la....


ekekekeke!

vidadarisakura said...

aku suka lagu lumangad!

hee

pink_butterfly said...

lagu lumangad tu yg mana?? ini ka?