BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 20, 2009

busy day~~~

--> awal pagi, call ofis mintak cuti.

--> pegi bwat mykad. hopefully aku still nampak jelita dalam tu walaupon dengan jerawat penuh di muka!

--> amik gambar passport untuk bwat lesen tapi tak sempat nak pegi JPJ, maybe on monday la baru settlekan. gambar tak cun. jerawat sangat obvious. dem!

--> temankan ibu shopping desktop. dapat hadiah 2 in 1 dari ibu... hadiah besday and hadiah kawen in advance... apakah hadiah itu??? korang nak tau x? jeng3... =p UPDATE!- bukan bmaksud aku da nak tawen tau.... jgn salah paham lak! dat was juz a present utk msa depan...

--> kakak ipar aku bagik cash untuk aku ganti balik barang2 yang hilang. bukannya aku tadak duit sebab cash memang aku tinggalkan kat umah, tapi, alaaaa, dah orang nak bagi tu kan... tak bek plak kalau nak ditolak... ekekekeke....=p

barang2 tersebut tidak termasuk enset dan jam ya... cuma beli barang2 harian saja... dalam bag yang hilang tu ada bedak, pencuci and cream muka, concealer, perfume etc... nasib bek foundation aku tertinggal kat umah hari tu... kalau tak, confirm terbang melayang lagi rm40+ untuk replace foundation tu...

---> sambil2 tu survey enset... waah, bakal ber'enset baru la aku kan... tapi blom beli lagi la sebab aku pon tak amik lagi simkad number lama dari digi n celcom center... nak amik tadi tapi dah tak sempat. so, terpaksa bersabar dulu... =(

jom jalan! adik aku masih sempat amik pixie di kala aku kelam kabut nak kuar.



entri dalam bentuk points saja. masih mencari2 mood yang hilang~~~~

25 ayat-ayat comel:

piNky LuCiA said...

alaa... siannya.. tp ade hikmah tu kehilangn sume 2.. nak dpt enset baruuuuuu.. hehehe

Lea Isnawi said...

adik yg amek kan pixie tue
ataw kakaknya yg suruh...hehe

wah..seronok la cik rama2 coz dpt barang2 baru..
hik3

pink_butterfly said...

pinky-adehh, enset baru= duit mlayang... haha...

lea- klu sy yg suh, lebey besh kalau pose ambil bwat muka tomei kan...=p

Anonymous said...

err... hadiah ape tu?
cik rerama dah nak kawin ke?
aaaaaa

pink_butterfly said...

pj, hiskk..bukan la!

hadiah in advance tu...dr mak-->anak...ekekeke...camna nak tawen, partner utk nek pelamin pon tadak lagi nih...


hahah...

vidadarisakura said...

mud!!
o mud!!
mana ko????


heee

Anonymous said...

hehehe.cool2 jak..dh dpt yg baru kn..so hepi2 ea..

*tq ea..ti aku trn sbah aku banje rerama tp tatao bile..law org tue izinkn aku dtg arr sane tue..n org tue dh cutikn..huhuh..sedey woo..lame tu...ti kitew mem tapok2 sama2 ea..lalalla

psst:cm ner leh taw ea confiusx2?

pink_butterfly said...

V- kau men2 kan aku aaa.... ggrrr...

kf- hiskk, xkan la aku xtau plak...instinct kuat maa.... lagipn, alaa....she's my sista~~~~

jgn lupa eskrim klu mau rhsia slamat!*mgugut ni*=p

Kapten Luffy said...

beliler generasi N... ada WIFI... :)

Anonymous said...

hehehe..bisa aje..tungu aje aku trn sane aar ea..lalala

*emm fhm sudaa

pink_butterfly said...

kapten- generasi N tu apa? adeii, daku sungguh ktinggalan zaman...

kf-baik2...kan ku nanti hadirmu utk menyepend ku eskrim...

Anonymous said...

hahaha....opss sowy !!! menyependku ape tue?

*tq kerna memhmi ea..rerama

eNaSaN said...

salam dik windu ar..huhuhu...nnati bila2 akak dh free2 ckit kita Ym yea...wah2 dah survey henset baru ye...xpe ade hiKmah seblk kejaDian kan... bila mau turun semenanJung..???? nanti jgn Lupa bawa kueh makMur...hik3..masih kebauaN kueh yg kamu Bakar..hik3

Kapten Luffy said...

Nokia Nxx... hehehe :)

apa2 jer yg ada wifi ler... best...

Gmail blh bukak kat hp jika HP connect ker tenet :)

Annurkasih said...

enset baru.lalala...smua baru.lalala..hehe..ada hikmah d sebaliknya tu yn....:-)

Anonymous said...

ala..ngaku je la dh nk tawen.huhu..mana pict mr kekasih tu?post cket..hehe

p/s:lawa beg..

evold said...

biasala dompet kene curi.. tp yg penting kene slamat kan kad bank ni.. bila ilang, tu la yg first skali nak call, suruh blok semua kad

Sifu Mirza said...

heppi besday rerama...

moga terus sukses dalam hidup...

:-)

a.b geldofg said...

cantik belakang

pink_butterfly said...

kf- menyepend tu adalah..... hiskkk, susah la nak xplain!

kak ena- insyaallah bln 8 g sana...=p okey, nti ym k!

pink_butterfly said...

kapten- aloo, tanak la bli yg mahal2...klu da keja best2 tu ok la jgk...hihii...option lain???

her- iya her...suma bru la nmpaknya...ada jg usha2 purse baru...lawa~~~

pink_butterfly said...

syah- mana da mau kawen..iskk..

firdaus- ya, thanx...suma da settle=p tgl nak bwat lesen n amik simkad ja lagi...

pink_butterfly said...

sifu- bkn besday rama2 la...hik3...=p

a.b- really? trima kaseh~~

lemon said...

wahhh maw shoping sakan nampak??

pink_butterfly said...

cik hel, of coz la kena shopping... mana tahan xada enset cyg ooii... hihii~