BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 13, 2009

apa kes?

sesi rama2 memarahi diri sendiri.


kau ni yn! suda tau benda tu nda ble, elakkan la. jangan main hentam ikut suka ati saja. control sikit nafsu tu.

--> alaa, tapi kau tau kan... benda paling sukar dikawal adalah nafsu...*sempat lagi menjawab sambil tunduk pintal hujung baju*



so, blajar la tahan nafsu!

-->apakan daya... aku cuma insan yang lemah... nda ble tahan godaan duniawi... sob..sobb... *sambil bwat muka tiga posen...



hah! menjawab2!!! itu ja yang kau tau...selalu bwat sumthing tapi nda fikir pasal efek nya. last2 nanti, baru menyesal.

--> eeii, relax la ba... suda orang bagi benda tu kan... nda kan mau ditolak pulak... apa orang slalu cakap tu? rezeki jangan ditolakk... mana ada kucing tolak ikan...



abis tu, kau ni kucing kah? kan manusia, ada akal, so fikir la!

--> ala, bukannya slalu... kadang2 ja... lagipun, sedap bah... mau bwat macamana jugak... nda kan mau di tengok saja rezeki depan mata... mana ble tahan...



memang la sedap! tapi beringatlah! apa crita kalau makan COKLAT sampai nda ingat diri? sekarang muka tu dah penuh dengan JERAWAT, baru mau membebel2 depan cermin. suda tau diri tu nda ble makan coklat banyak2, tapi masih jugak mengada2 nda pandai control makan.

--> herkkk, jangan la marah bah... apa kata kalau kita salahkan si pemberi coklat tersebut? sapa suruh dia bagi coklat secara berlebihan kan?
















PANGGGG!!!!
bunyi kepala diketuk oleh diri sendiri kerana membagi jawapan bodoh yang melampau.



16 ayat-ayat comel:

Mohd Ramzi Ahmad said...

bermonolog nampak :)

Annurkasih said...

hehe..napa ni rama2?awal pg lg suda memarahi diri sendiri...nda pa ba mamam byk2 coklat.haha...

Shitsurei shimashita said...

hehehehe..tulah makan ceklat tak ajak walo sa bukan hantu ceklat. dah tu, tapi rasanya bukan ja hal ceklat tp mgkn cik rerama bersedih/penat atau suda berjumpa seseorg (hapi ler tu)

pink_butterfly said...

ramzi- ya...bmonolog mmarahi diri sndiri.

her- geram ba her...nda pandai kawal nafsu ni...asal nmpak coklat ja, mcm jd gila rasanya...haha...

Annurkasih said...

wah.haha..tp her pun mcm tu jgk.muahahaha....

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

xpe...selagi boleh makan kite makan puas2..heee~~oxy pencegah jerawat kan ada..lalala~~

Agensi Perisikan Pusat said...

persoalannya...sapa yg kasi coklat?

pink_butterfly said...

her- ya? sama la kita 2 kan? gimme 5! hehe...

cik hel- oloo...tapi oxy tu pn x mmpu nk btindakbalas ngn kdegilan jrawat d muka ni cik hel~ uwaa...

pink_butterfly said...

syah- hohh??? siapakah???

Agensi Perisikan Pusat said...

haa sapa yg kasi? cpt ckp!hehe

Annurkasih said...

gimme more.hahaha...yn..hepy ni dpt lagu jay jay tu...haha

pink_butterfly said...

syah- kasi apa ni syah? yn nda paham....*smbil makan lolipop*

her- ya ba her...tp yn blum dpt lg..uwaaa!

helena's said...

ekeke seb baik daku tak makan coklat..sebab tu kuros!ok tipu!haha

Monkey D Luffy said...

sah gila!

pink_butterfly said...

helena- x suka mamam coklat? hihii~

kapten- sapa gila???! ggrrr...

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

nie mesti pein 5 marah aku lagi nie aduh........ok 2 laeder pein dtg pujuk ea..hehehe senyum byk2 ok rerama........