BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 25, 2009

sori? naik lori la~~~~ =p

Rama-rama,

Taman si rama-rama,

2301, bandaraya rimba tropika,

Negeri di bawah bayu.



Mr.SR, <---hiskk, mcm initial utk shah rukh khan plak kan? ekekeke…

ntah apa number umah,

taman apa ntah,

pulau mutiara laut china selatan. 25 mac 2009


tuan,

kawan ok. I’m sorry so very much!


Merujuk kepada perkara di atas dan jugak artikel bertajuk kawan ok dan artikel sebelumnya yang telah di’delete, saya ingin memohon berbanyak2 sorry kepada mr. SR sekiranya terdapat words pada kedua2 artikel tersebut yang telah menyinggung ati dan perasaan serta mental namun pastinya tidak terkesan pada fizikal pihak tuan.melainkan sekiranya saya menyepit idung tuan dengan menggunakan sepit kain, ataupon penyepit rambut, mungkin secara fizikalnya idung tuan akan bertukar kaler menjadi merah seperti badut. oohh, pastinya akan kelihatan sangat comel, bukan? haipp, telah melalut dengan jayanya. sambung ke perenggan bawah la.


02. sesungguhnya tidak terlintas langsung di fikiran dan mindaku ini untuk mengecikkan atau meng’krenasi’kan ati pihak tuan.apa itu krenasi? sila rujuk buku teks biologi tingkatan 4 ya kawan2... oh ya, gogel pon bole jugak! semua yang diutarakan di dalam artikel tersebut hanyalah luahan ati sanubari diri penulis semata2 dan sebagai pengunjung di blog ini, pihak tuan harus sedia maklum bahawa semua apa yang dibaca di sini adalah atas tanggungjawab diri sendiri. Sebarang kesan ataupon efek tetapi bukannya sound efek hasil daripada pembacaan artikel di taman ini contohnya kekecikkan ati, ke’terasa’an ati dan yang sewaktu dengannya adalah di luar tanggungjawab pihak penulis.


03. namun begitu, oleh kerana diri ini tetap berasa bersalah kerana telah berlakunya kes seperti yang disebutkan di atas, maka, saya sebagai penulis yang berhati mulia, ingin mencemar duli untuk memintak maaf banyak2 dari ujung rambut saya yang sedang dikira2 untuk digunting ini sehingga ke hujung kaki yang masih berangan2 untuk memakai heels berkaler putih tapi sehingga kini belum bertemu jodoh dengan heels tersebut. aii, hampir berputus asa... di manakah ble di cari heels kaler putih yang cun aaa??? aku dah penat2 carik, tapi suma pon tak berkenan di hati... geram btol la... Alamak, keluar tajuk lagi. Baik, dengan machonya, ingin mengembalikan diri sendiri dan semua pembaca ke pangkal jalan dan seterusnya kepada tujuan sebenar surat ini ditulis.


04. ehem2, di samping itu........saya jugak ingin menyeru kepada rakan2 di taman rama2 ini, yang telah memberikan komen secara langsung dan bukannya jualan langsung ya, ke atas artikel itu, mari la kita bersama2 meminta maap secara berjemaah kepada mr.SR. manalah tau beliau turut berkecik ati terhadap komen2 yang diberikan. Ampunkan kamiiii penunggu gua…. Eh, silap skrip…. Ulang semula. Ampunkan kamiiii enchek SR… jangan la kecik ati lagi, sentiasa la besar2kan ati anda jika ingin menjadi kawan kepada si rama2 yang sememangnya pemarah dan moody ini.


05.diharap ucapan maap secara terbuka daripada rama2 dan kawan2 di sini akan diterima oleh enchek SR dengan ati yang turut terbuka walaupon rama2 tau pastinya enchek SR akan menjawab 'sori...sori... naik lori la!' seperti yang selalu rama2 katakan. sebarang tindakan penggantungan sms, fon kol, ataupon perbelanjaan eskrim di masa akan datang akan diterima oleh si rama2 dengan ati yang penuh redha.


Sekian.terima kasih.


daku yang sebenarnya tidak bersalah,

Si rama-rama.


eh bukan!


ini betul2 mintak maap. so kena guna nama real.


daku yang tiba2 rasa bersalah,

yann



fuhh, gila panjang surat aku...



membayangkan diri sendiri menaiki lori sambil makan eskrim coklat + vanilla. nyum2!!!

11 ayat-ayat comel:

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

wahh maaf secara terbuka nie..hehe..oleh itu..saya si ayiehel ingin memohon maaf juga pada Mr SR if saya ada ter apa2laa..walaupun sy xkenal sepa Mr SR nie..hehe...alamak!!poyo sudahhh daku nie...hurmm..heh

p/s : wah..cik rerama pandai tulis surat tak rasmi eaaa...mesti dapat A1 nie dlm paper bm..wah gitu..cik rerama..jom makan choki2 yukkkkk

eNaSaN said...

wah2 adik..sape kah gerangan Mr SR..tp ape2 pon kot de yg terover komen ker mr Sr sowi jua diucpkan..tp rase nye daKu xde kesalaHan..hik3 skdr komentar..hahahah

pink_butterfly said...

cik hel & kak ena- thanx coz sudi mntak maap sama2 ngn rama2... hik3...

cik hel- jom choki2!!! sedapnya hingga mnjilat plastik kan... haha...

kak ena- siapa? hihii..itu la yg kita x tau kan...=p

lea said...

krenasi kan ati?
ayat baru ni..
boleh gune la pasni..
hihi...

Endofday said...

mak oi...btol nye mntk maap ni haha
krenasi tu ape? mls plak nk google hehe

Monkey D Luffy said...

yang pernting MR. SR tu bukan aku....


aku kena jaga PRESTASI SEBAGAI LANUN YANG BAIK ;P

PJ selamba said...

sape SR dan kenape?
bila nak mintak maaf kat pj lak?

pink_butterfly said...

lea- yaa...ayat bru tu..jgn lupa msukkan dlm jwpn xm nti ya~~~

endofday- krenasi tu...er...er....

pink_butterfly said...

kapten- kpten kan mmg baik...=p

PJ- mr.SR tu kwn..mntak maap sbb bwat dia tecik ati ngn entri rama2 yg dulu tu...pj ingat x entri tu?

mntak mahap ngn pj? adakah ksalahan ku pd mu???

Perisik SR said...

Just nk menyibok je ckp yg..tag mudah cik telah dijawab dgn jayanya. Sekian berita. Kembali ke sri pentas. Silakan mazidul.

pink_butterfly said...

syah, hik3...ok...thanx..jap g yn g bwat spotcek.