BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 22, 2009

missing it...

yessss!!! dah 3 hari aku hidup tadak enset... and aku survived!

haha... cam apa ja... nak beli enset sekarang ni pon rasanya macam tak guna. coz aku blum amik simkad baru untuk number lama lagi...

nasib bek enset bukan 1 keutamaan dalam hidup aku... maksud aku, bwat masa ni la... ya la, orang macam aku ni memang gitu... single la katakan~~~~ =p ada enset pon sama jugak macam tiada enset. memang dah beberapa minggu ni aku mengalami sindrom katakan-taknak-kepada-enset.

rasa malas nak pegang enset. malas nak reply mesej... tak excited untuk jawab fon call...blablabla...

actually, most of all, i really miss my watch!!!

gambar dah penah dipublish sebelum ni, so, untuk mengelakkan dari keboringan melanda di mata u ol, aku dah delete'kan part muka...

aisey, tiba2 rasa sedey la pulak... dah2, jom lupa kan suma tu...





nak gi makan la kalau camni!



waah, tiba2 plak!



anda suka makan eskrim? saya suka! penah makan eskrim + cornflakes? ataupun bwat eskrim sandwich? try it!



ilangkan stress dengan makan~

22 ayat-ayat comel:

Anonymous said...

emmm byk kamu mkn rerama.abis ker?

*ti suruh ibu beli hpone ea..?

pink_butterfly said...

klu stakat eskrim tu kf, bukannya bnyak sgt...

hihii...

ibu? adeeii, beli sndiri la kf~~~

lemon said...

alamak..bestnyee aiskem tu...nyum nyum..

Anonymous said...

emm..tunggu besday arr..bawu wish present ok..

Lea Isnawi said...

jom share aiskrim tue..
tapi mesti dh abes kan?..
huk3

sapa yg bagi jam tue cik rama2??
mesti sumone special kan?kan?
opsss!!
hehehe

pink_butterfly said...

cik hel- mmg besh cik hel....jom share!

kf- besday lama lagi tu...thn dpn...keh3...

pink_butterfly said...

jam tu mmg org special yg bagi cik lea...hadiah besday tahun lepas dari ibu rama2...

sbb tu la syg sgt ngn jam tu...

Anonymous said...

fuh putih cm awan arr...hehehe..

pink_butterfly said...

apa yg putih ni kf?

♥ Chacha said...

lOr withOut hp..
ley erk.. adei...
da mOst impOrtant stuff tu..
huhuhu..

hua.. aiskrim ngan cOrnflakes..
cm sedap.. ley try ni..
ganti dgn hOneystar bley..
koko crunch ke.. hihihihi..

pink_butterfly said...

cik ca, yess...sedap2...len kali ble la try~~


nyum2...

Anonymous said...

putih yg bisa jd merh bile disentuh arr,,

Kapten Luffy said...

aku pun akan rindui jam mu

Anonymous said...

senang cite mintak je kat kf belikan jam baru... hehe

pink_butterfly said...

kf- uiks, lain bunyik jwpn tu kf....

kapten- ya kah kapten? trma kasih coz sudi bkongsi kerinduanmu itu...

pj- hah! satu2nya idea yg tsgt bernas dr pj!!!

Anonymous said...

ahaks !!! try arr rerama cubit tgn cik rerama skunk..? merah tak kulit tue..mesti sakit kn..hehehe

pj: woix2..pehal lak mintak dgn aku..kang marah org tue..lalalala.

Shitsurei Shimashita said...

jom kita gi makan ayam penyet k bila dtg kl hehehehe kat wong solo sedap baitu.

pink_butterfly said...

kf- x merah la kf...jadik kaler biru lak... aikk, apsal ni aa...*smbil garu2 kpala*

naga- ya, sure2..kan naga jnji mau blanja kan....haha

Anonymous said...

HOH !!! biru......kunun jak ko nie kn pein 5.........ngade2 lah tue..

pink_butterfly said...

lorr...btul la kf...jd kaler biru... apsal ni ah???

Anonymous said...

eleh2...ko cubit yg maner? adeh !!!

pink_butterfly said...

kf- cubit tmpt yg kf suh cubit lah! tanya lagi..