BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 1, 2009

aku trima nikahnya... episod 1.

okey, dengan lafaz bismillah~, mari kita mulakan episod entri 'aku trima nikahnya' ini dengan satu2nya pixie yang mempunyai muka adik pengantin yang sepanjang majlis asyik bz menjadik photographer... ini menyebabkan muka beliau tidak muncul dalam mana2 pixie selain ini. dem!














terlalu penat untuk bercrita panjang. korang layan la pixie2 ni sambil bwat caption sendiri ya... aku sangat penat. wanna sleep! esok keja. nite suma~~~


songeh si rama2- sangat kagum ngan ketinggian kakak ipar aku yang ala2 model tuh! hiskkk!

18 ayat-ayat comel:

lea said...

tahniah cik rama2...
kamu dh dpt kakak baru...
heee

KhaLifah feDi said...

wah mesti lps nie qm dpt anak saudara yg cun cm kakak ipar qm kn rama2..ehhehe

pink_butterfly said...

lea- hihii~ thanx...

kf- insyaallah~ hrp2 cm2 la kan kf...tp rasanya baby 2 msti cun cm aunty dia ni... haha..

PJ selamba said...

cik rerama,

selamat pengantin baru
semoga ke anak cucu
bahgia murah rezeki
aaaaa....lupa lirik!
cis!

syaza said...

waaa!~
tingginyer akak tuh...
0_0"

pink_butterfly said...

pj- oit! adakh ucapan 2 utk aku???


syaza- ha ah...tu la psl~ tinggi kan? hihii

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

wahhh bestnyeee tawen..hee~~
slmt dapat kakak ipar cik rerama.....

Atan said...

he he cik rama rama bila lak nak naik pelamin

Jard The Great said...

slamat pengantin baru!

Monkey D Luffy said...

comelnya... abangmu

Encik Perisik said...

aHernya sampai pun hari bahagia ni..
ada smpaikan ucpn aq ma abg elo gak?

slamat kerja kembali yan..
slmt pgntin baru jg.

Shitsurei shimashita said...

kacak abg cik rama2, i like purple too. bila majlis membalasnya plak?

sa mo tahu kf tu apa?

anyway, tentu penat lum abis lg tu.
cheers!!

pink_butterfly said...

cik hel- thanx...hehe..cik hel bila pulak??=p

atan- sy lama lg la~~~ huhuu...

pink_butterfly said...

jard- thanx! <--jwb bg pihak.haha...

luffy- tgk la sapa adiknya~

pink_butterfly said...

syah- blum smpat smpaikn lagi...nti yn smpaikn k...

naga- mmg penat sgt2...mjlis sblh kami, hjg mgu ni...

Mohd Ramzi Ahmad said...

perghh tema purple tu...:)

pink_butterfly said...

ramzi- y? ur faveret? atau allergic? hihii~

LifeSaver said...

comel pp kakak ipar kamu!