BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 10, 2009

yuhuuu suma!

adeii, hampa n cekewa nya aku di kala ni... perasaan ati aku meronta2 untuk meng'upload pixie sekitar majlis kawen abang aku weekend lepas... tapi masalah problemnya adalah line tenet kat umah tengah mengalami kemerosotan servis... hah, ada ka plak masalah macam tu? ekekekee...

so, aku cuma ble online dari ofis ja ni... itu pon sementara menunggu barang2 lab aku siap untuk diproses... chewahh, cam dalam kilang plak kan... haha...


dengan hampanya aku tidaklah dapat meng'show off'kan pixie aku pada hari ini... sob..sobb... tapi tangan aku tetap kegatalan nak meng'hupdate entri baru walaupon actually tak ada apa yang nak di'story morry kan sangat.

sebab dah lama tak online, maka pagi tadi aku mengambik masa kejap untuk melawat kawan2 butterflies yang telah menyinggah taman ini walaupon dikala tuan umah dilanda kebizian yang melampau dek mengurus majlis kawen abangnya... hik3...

dah banyak entry aku ter'miss... sori la if aku tak sempat nak komen mengomen entries u ol k... dah free nanti, i'll get back to u later... promise!


bye!

18 ayat-ayat comel:

Anonymous said...

XPER AKN DITUNGGU..

Lea Isnawi said...

ala siannya xleyh upload pixie..
baru nak suh cik rama-rama upload pixie cik rama2..
xpe2..dh dpt nati upload k?
btw..anda ditag actually utk meng'upload' pixie anda..ngeh3..
tgk di blog cik lea..
hehe

Shitsurei Shimashita said...

hati2 kerja tu, ti terluka lagi. huhuhukk.
saya tgu n3 cik rama2 yer..no hal, dilayan :) ti komen mengomen k..hohohohoho

ReMyZiEy said...

itulah..len kali kne bayar bil on time ekeke

pink_butterfly said...

kf- thanx coz sudi tunggu menunggu...haha...

lea- hoh, tag??? baik2...roger faham! hehe...

pink_butterfly said...

naga- thanx..i will bhati2...=p oh ya, wait 4 my next entri k..

ramzi- haippp! bkn psl mslh pmotongan bil tau... haha...

CikYana(",) said...

hahahaha..
mmg besh pun shopping
besh time de duit jela
time xde duit..xbesh la jwb nye..
hikhikhik

Kapten Luffy said...

cukup ler pixie tu... huhuhu... ramai tergoda kang... kakakaka

pink_butterfly said...

cik yana- tu la psl..time xda duit...tahan nafsu ja la jwbnya...hehe..

luffy- ahh, tiada nya org tgoda kapten~~~~

CikYana(",) said...

tau xpe..
mse tu tgok jela..
hehehehehe..
tp cik yana bkn la kaki shopping
shopping bile perlu jela..
cz duit 2 byk lg kegunaan nYe selain shopping..
huahuahua

pink_butterfly said...

cik yana- yaa..btul3... bek guna duit 2 utk mkn...kenyang pewot, sng ati!!! lalalaaa~~~

Anonymous said...

cik rerama
upload je sekaligus byk² dlm 1 entri
kan senang
tak yah buat byk² entri
amacam?

Annurkasih said...

salam yn...ngehngeh...xpa, kami akan sentiasa menunggu entri n pixie dr cik rama2.hehehe...masi problem lg?haiya...suda kol TM?

cik helena said...

huhu patutle lame tak mengjengah..kehkehkeh cikhel tgh demam lagik tp takleh pulak rase tinggalkan blog ne,hehe

pink_butterfly said...

pj- maunya entri 2 pjg berkilometer2 tu... haha..

her- yaa, msh...mls mau mengomplen ni...iskk...

helena- ololooo..cian dia demam...mamam ubat, hav enough sleep k...

Annurkasih said...

bukan komplen, mengadu masalah.hahaha.nda pa, yn balik rumah dulu, nnt bgtau her ah...

pink_butterfly said...

her,smlm tlupa mau tgk..yn tdo awl....adeiii*tepuk dahi sndiri*

Anonymous said...

jgn lupa blog sy!!