BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 1, 2009

hadiah+gift+present versus collection

post kali ni aku nak present hadiah yang aku dapat dari kawan aku penyelamat-kehidupan a.k.a lifesaver ni pulak... trima kasih daun keladi yaa wahai kawan~~~ actually dah lama aku trima gift ni, cuma blum update lagi coz aku saja nak menunggu parcel dari kapten dalam entri di bawah untuk di'updates skali secara bundle...

tadaa~~~ sangat comel kan????

at 1st, aku confuse jugak la... tak dapat imagine sebenarnya tentang kegunaan benda ni, well, selain dari dibwat perhiasan la kan...

adik aku suggest untuk aku bwat tempat gantung kunci... aku fikir, fikir, and fikir...

tinggg!!!! <-- sound efek tanda otak aku mengeluarkan idea yang bernas dan comel.

hah! aku tau... bukak laci... amik 1 kotak... kuarkan isi kandungannya kat atas katil dan mula menggantung satu2 kat tempat penggantung benda comel tadi. hasilnya?

aku gantungkan rantai tangan... amacam? bernas tak bernas otak aku???? ble bwat hiasan kat atas meja... kalau nak pakai pon, senang nak dicapai. sebelum ni, suma barang2 ni duk dalam kotak saja... time nak pakai, baru sibuk menyelongkar kotak tu... haha...

anyway, terlanjur aku dah cakap pasal rantai2 tangan aku ni, aku nak show-off la kat korang koleksi2 rantai tangan yang aku ada...

tak ada la banyak sangat... dan tak la termasuk dalam kategori barang2 yang mahal, tapi kenangan tu yang paling penting.... ada yang aku beli sendiri, ada yang ex-bf bagi, and ada gak yang member2 bagi... rantai2 ni ada dalam simpanan sejak aku di campus dulu... pantang tengok rantai tangan yang comel, mesti tangan aku gatal nak beli... habit mengumpul benda alah ni bukan la hobi aku sebenarnya... tapi entahlah, bila tengok balik barang2 yang ada, benda ni pulak yang nampak cam ter'over banyak daripada barang2 lain... hmm...

aku memang minat accessory2 macam ni... tapi aktiviti membelinya dah berakhir sekarang.... tak tau la kenapa... mungkin sebab sekarang ni lebey banyak benda lain yang perlu dibeli contohnya..... err....err... kena bagitau jugak ka?? tak payah la... haha... hmmm, mungkin jugak sebab aku dah jarang kuar gi town ngan kengkawan... ya la, ngan kengkawan ja aku ble beli benda2 ni semua, kalau ngan family, mana ada masa nak stop by kat kedai2 accessory... cuma mampu tumpang lalu, dan telan air liur saja la kalau nampak accessories yang comel and memikat kalbu tu... gulpp!

ni salah satu bracelet faveret aku... walaupun simple tapi nampak cam fancy kan....

ni pon faveret gak! aku suka ngan buah rantai yang banyak bergantungan keliling tangan tu...

uiks, manyak pixie lak post aku kali ni.... terserlah sungguh sifat kerajinan aku dalam meng'upload pixie kan.... ekekeke... sila memberi aku award peng'upload-pixie-yang-tegar nanti ya!

ok la u guys, aku dah ngantuk ni... tito dulu... nitie nite suma~~~

13 ayat-ayat comel:

Lea Isnawi said...

cik rama2 nak titow dh ker??
awalnya...

cantik gelang2 tue..
bila nak kasi kat lea pulak ek..
hurm besday lea bulan 10 ni
nanti kasi hadiah gelang ek...
hik3...wat2 muka xtaw malu...

Shitsurei Shimashita said...

wah byknyer peminat dan admire cik rerama..saya gi choki2 jelah yer..kelupis satu.

lemon said...

wow..manyak nyeee gelang cik rerama..nak pinjam satu!hee...ekceli yg first tu nmpk cam laen dari yg laen laa...lawa!!nak

Kapten Luffy said...

aku nak hadiah gak ler...

Anonymous said...

emm..yan cm keling pundik dah kf tgk adeh !!!!

pink_butterfly said...

lea- nak hdiah?insyaallah~~~ nti akak dah kaya, akak belikn lea gelang eyh....=p



naga- choki2???? nyum2!!! mau2!!!

pink_butterfly said...

kapten- jdlah rama2 thangat d pasaran dlu...hehe...


kf- keling??? amboi3....ssedap kata kf ckp rama2 cmtu ah!

pink_butterfly said...

cik hel- nak pinjam?? ble2...sila la pilih mana 1 yg bkenan d hati~~~

Anonymous said...

hahahah.aii marah !!! eleh2 senyum byk2 ea tomei2 bucuk cak !!!..larik!!!

psst yan bdkecik tu tgh bertapok dr kitew ker ? emm harap2 dye oklah ea..td aq sms dye ...:(

pink_butterfly said...

xmrh la kf...suka~~~



ekeke...c bdk tecik?ntah la, tgh nek kobau kot...haha=p

piNky LuCiA said...

waaa..byk nye koleksi.. :)

pink_butterfly said...

pinky- x bnyak sgt... ada la sket2~~~

Anonymous said...

cik rama2...
tu mmg tmpt gantung la cik adik...hik3~

anyway..u r welcome...