BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 4, 2009

jiwa merana~

okay! relaxx... korang takyah risau... abis suda entri aku yang memboringkan bertajuk 'aku trima nikahnya...' tu... bukan korang ja boring, aku ni, lagiiiiii la boring tau!

meng'upload pixie yang jangankan muka, bayang2 aku pon tak ada... aiii, sungguhla membwatkan aku merana.... jiwa merana kuasa dua! tapi oleh kerana aku nak meng'show'kan pixie tu untuk akak aku yang dat time tak dapat men'join skali, maka terpaksa la jugak aku menabahkan diriku untuk meng'upload pixie2 tersebut...


*****


arrgghhhh!!!!!!!!!!!!!

i need to buy new white heels!



jiwa aku merana kuasa tiga mengenangkan kegagalan aku untuk mendapatkan heels kaler putih yang diidam2kan sejak sekian lama...



kenapa la suma nya tak kena di mata aku?


nampak yang ni, alahai takda taste langsung...


itu? lawaa jugak tapiiii...design matang sangat... kang kalau aku pakai, nampak la pulak cam mak orang...

yang ini, tak nampak cam comel laaaa!


yang tu? comel... tapi.... over tinggi! tak bek untuk kesihatan jangka masa panjang. rejek2...












arghhh!!! tensen2!!!




aku kah yang terlampau cerewet nih?

pixie sekadar hiasan. tidak ada kaitan dengan tajuk entri ini.

22 ayat-ayat comel:

Annurkasih said...

wah, bakal cewek sepa la ni.ngeheheheh;p

pink_butterfly said...

adeiii...ntah la her....sapa la org tu aa.... ksian dia...jd botak la kpala dia tu mlayan perangai budak dlm pixie tu nti... haha

Annurkasih said...

wah, knapa jd botak?haha...cian...sepala jejaka perasan tu.muahaha

pink_butterfly said...

her- botak la...sbb tensen ngan 'bdk' tu... haha...

Lea Isnawi said...

bukan cerewet..
tapi memilih...
heee~~

Kapten Luffy said...

aku suka tgk pic tu... tiang tu yg paling menarik perhatian... lalala

Hasnah said...

HUaaa hehe bkn memilih atau cerewet tp mencari yang terbaik kan kan sis hehe =)

laki cikgu kimia said...

sliper jamban aku pon dah putus ni.. ade idea? warne pink xnak. x maskulin hahah

cik helena said...

heels putih santek...tp cepat kotor..hehe

Shitsurei Shimashita said...

aiso! kinapa peluk tiang sambil sedih2.. (sedih ka? hehehehe).

sumandak sa org papar tp kdg balik juga pinampang (regency park).
cik rama2 suku apanya? dia sino + LD

keja2 baik2 k, da shift ka?

Kapten Luffy said...

Lanun top 100... dah diumumkan... bg alamat cpt!

Anonymous said...

emm cerewet lah gak..hehehe

*ok tenang2 aje ok cik rerama..everting is ok

Anonymous said...

negatif!
negatif!
negatif!
kalau wiseman baca ni mesti kena...
think positive la cik rerama oi...
grrr
hehe
jgn marah
ngeee

CikYana(",) said...

cik yana suke pic tu aje..
huhuhu

p/s:piC ade 3 aje..
so dh sah2 xde num 5
hahaha..
cik rerama je tau cmne rpe piC num 5
misteri nYer..hahaha

pink_butterfly said...

lea- yaa..mmilih itu perlu kan...

luffy- tiang? ceitt!

asna- yaa..btul tu...hihii...

pink_butterfly said...

chi am- kaler pink ok apa...chi am akan nmpak sgt macho ngn sliper pink tu...haha

helena- ya...cpt kotor..tp cantekk!

ciare- heels putih mmg comey kan? hihii

pink_butterfly said...

naga- sy bangsa brunei naga~~~

kf- yaa...hopefully...hihii~

pj- wooopppss!!! haha

pink_butterfly said...

cik yana, ada la pixie no.5.... rama2 nmpakkk...


jeng3...

=p

lemon said...

alalala chumilnyeee dye...

inur said...

Ko Yakin jak bah YAN dgn fesyenmu itu.. wahahaha.. sum1 said to me.. kita mesti brani menggayakan fesyen ne.. dari ko ja itu kawan..

pink_butterfly said...

cik hel- haha..thanx cik hel...

inur- yaa, msti YAKIN! hehee~

Anonymous said...

erm..cik yan cerewet..hik3..

ke nak tunggu org hadiahkan??