BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 14, 2009

kawan ok.

aku da delete entri sebelum ni. ntah la, rasa bersalah jugak bwat entri macam tu... bukan apa, its just dat last nite aku rasa sakit ati + geram sangat2...

tapi dah bangun awal pagi ni, aku rasa, maybe its not his fault. mungkin prasaan tu yang bwat dia bertindak macam tu. and of cos, everyone knows, prasaan tak ble dihalang.

aku tak kesah untuk berkawan dengan dia lagi.boleh. but plss, layan aku sama macam dia layan orang lain. jangan layan aku baik sangat,macam aku ni tuan puteri gunung kinabalu eceh! haha... nampak sangat macam nak amik ati aku. aku tak suka.

sori untuk dia n u ol juga coz terpaksa baca entri macam ni kat sini. bukan tak ble settle di luar, tapi aku tanak panjangkan benda ni thru fon lagi. nanti ber'call2, mesej2, aku tau benda tu takkan settle juga. so, kalau aku state kan di sini, aku tau dia baca and hopefully dia akan faham.


i'm off for a very short holiday. malam ni overnight kat luar. gonna update 'bout it later. daa~

23 ayat-ayat comel:

cik helena said...

rerame sabar ye,,perasaan kte takleh pakse kan..hope dia faham ur situation..

pink_butterfly said...

helena-ya, cik hel...hope dia fhm kan...

Cikgu Ije said...

salam

=) take good care!

eNaSaN said...

salam dik..relax2 k... hope u eppy alwiz..hati manusia xleh nk paksa... cam sms fwd by "teman tp mesra"... lisan kdg2 tak t'jaga, janji kdg2 t'abai, hati kdg2 b'prasangka, sikap kdg2 menyakitkan.. renung2kan selamat beramaL..hik3

Annurkasih said...

salam...hope dia pa'am la.kalau nda...jaga dia.haha

lemon said...

cik rerama sabar jeaa eaaa...wuteva pun kekalkan keayuan anda...wink2~~

Kapten Luffy said...

itu yg susah tu bila ramai yg meminati.. :)

Unknown said...

betol tu.. msg2 dlm sms or kol2 ni blw wat perang dingin ooo. lagi bgus jmp depan2, maki depan2 baru hilang tension ye tak

ReMyZiEy said...

uiks entry y manakah? den x sompat nk bc...

Anonymous said...

alamak..aku tak sempat baca..
ada nilai berita ni..rugi2

Anonymous said...

kak yann..
is this the person yg i thought he would be???
yg sunyuman manis menggoda itu...
ahahaha...

pink_butterfly said...

ijechan-w'salam...thanx...u too okay!=)

kak ena- thanx kak ena! waah, teman tp mesra? kih3...

pink_butterfly said...

her- ya her! tlg la jaga dia! hihii~

cik hel- ayu? hik3...

pink_butterfly said...

kapten- teda la kapten...mana ada...ksian kan...sob sob...

firdaus- maki depan2??? hiskk..tak ada la maki2...=p

pink_butterfly said...

ramzi- x smpat? alooo...apa ble bwat la kan?haha

syah- hehe...tu la, lama suda nda msuk cni kan...

farah- no, dats not da one... da 'sweet smile' tu still under cntrol lg...haha...

Anonymous said...

The sweet smile? wahhh..ada cerita baru lagi..yan, sapa yan? share2 la chewing gum tu.haha

pink_butterfly said...

syah-teda la...mana ada sapa2...saja ja mau layan si fara tu...haha...

Anonymous said...

harap saat ni sudaa tenang ok rerama..hehehe

pink_butterfly said...

kf- hmm..thanx kf...=)

Anonymous said...

u too....senyum ceria ok awinie..

Agensi Perisikan Pusat said...

ala..tapuk2 lg..share baa..
mkn chewing gum sorg2..
kalo ada open house tu invite la.hiiii

Anonymous said...

siapakah gerangan dia?

pink_butterfly said...

kf- =)

syah- duiii, mnta puji...mana ble!

pn. syafa- dia? tiada siapa2...