BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 4, 2008

saja-saja~=p

hmm, i'm thinking to change da above description la...apa pendapat korang? ya la, dulu kan entries aku a bit berbeza dari skg...untuk sapa2 yang dah memang follow da flow of blog aku ni dari awal, mungkin prasan difference-nya...macam tak sesuai la pulak kalau aku letak 'semua tentang kita ada di sini'...kan? mungkin aku kena tukar gi 'semua tentang aku ada di sini'...emm, cadangan yang bernas jugak tu, pandai la pulak aku ni kan...*bangga*

tadi aku kuar jenjalan ngn my parents...gi shopping beli barang2 keperluan ktorang yang bakal ditinggalkan kat umah selama hampir 2 bulan nti...and barang2 tu of cos la....MAKANAN! yaa, my faveret thing! macam2 makanan kegemaran aku grab tadi...dah rasa mcm tak ada lagi barang nak dibeli, baru la aku berlenggang2 gi tempat my parents (time tu dorg kat section lain)utk sesi pembayaran...hik3...aahhh, indahnya dunia nih!*hugs*

sempat lagi aku gi usha2 baju sebelum balik tadi...bukannya nak pakai sangat pon, tapi tiba2 terasa cam nak buang duit pulak...hak3...ni aku da snap pix of baju long-sleeve baru tu...=p




comel kan kartun kat baju ni...haa,sebenarnya ke'kiut'an kartun ni la yang telah menggoda sanubariku untuk membeli baju nih!



oh ya, dalam entri sebelum ni, aku ada mengeluh kan pasal misteri kehilangan charger enset yang telah mem'bwat'kan number celcom aku tu tido untuk seketika? haa, aku dah beli charger baru tadi...murah pulak harga charger enset ni rupanya...aku expect harganya mencecah puluh2, rupanya cuma rm15 dan aku beli ngan harga rm13 lepas diskaun...hik3...so, lepas ni, enset aku tak payahlah tido tanpa kerelaan lagi....aahhh,legaa~



0 ayat-ayat comel: