BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 21, 2008

terima kasih...

waahh, sungguh sopan dan skema sekali tajuk entri aku kali ni kan... ahaks! anyway, semenjak dua menjak nih makin ramai kawan2 butterfliers bermurah ati untuk men'dedicate award2 dorang... kali ni aku dapat award yang comel lote dari kak suzi... skali trus dapat dua daa.... besh ar akak nih!=)

blog kak suzi ni memang mantap, aku memang selalu menyibuk kat sana... tapi kalau aku gi sana, secara otomatik, air liur aku meleleh2 sebab manyak sangat gambar makanan yang cedap2 lantas menyebabkan cacing2 dalam pewot ini merengek2 mintak makan... ada gak aku rompak 2,3 resepi, tapi bila nak try tu, wallahualam la jawabnya... hak3.. pemalasnya aku kan.... sapa2 yang suka kumpul resepi dan masak memasak nih, atau setakat suka2 nak tengok2 gambar makanan sambil melelehkan air liur (huhh, sungguh la selekeh korang nie), ble la menziarahi beliau kat SINI.... to kak suzi, thanx a lot, kak...=)





4 ayat-ayat comel:

Suzi said...

sama2...sekarang takpelagi malas2 nak masak...nanti kahwin kenalah rajin2 hihihi...have nice weekend :)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

minggu ni bnyk TAG dan AWARD

=]

Monkey D Luffy said...

kalau jual blh untung... tapi kapten rompak jer

AgensiPerisikan said...

[berikan daku sedikit kerajinan untuk menulis blog sepertimu...haha]

-Samala...sy pn mls nk masak jg yan. Sy lbh kepada makan dan komen. heeeeee