BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 6, 2010

jahat ke aku?

5:54amS*****
salam yan..

5:54amNurul Idzyani
w'salam


5:55amS*****
ngah wat apa..smbil2 layan fb..?

5:56amNurul Idzyani
ya


5:56amS*****
..yan, ada soalan personal nie mau tnya..?

5:57amNurul Idzyani
apa dia?

5:58amS*****
...bila kita mau declare nie...?

5:58amNurul Idzyani
apa pulak?


5:58amS*****
aik..? jgn la marah lu ba..

Nurul Idzyani
mana ada mrh

5:59amS*****
hmm...okey la honestly aku gtau...
klu aku jd bF ko ble ka...
errr..?amcm..?
serius nie yan...
cuba ko bg pendapat lu... tp jgn la marah...

6:02amNurul Idzyani
aik
ari tu ckp mau btunang suda thn ni
apa kes mau jd bf aku skg

6:02amS*****
napa snyap...? surpise ka statemnt aku..?

6:02amS*****
hmm...pjg nya cerita nya yann....
org ckp wlu pn seminggu mau kawen mcm2 ble brlaku...

6:04amNurul Idzyani
yala2
nda pyh la crita


6:04amS*****
aik..klu aku nda crita t ko ingat aku
saja2 plak..
aku serius nie...
klu betul,, sudi ka ko trima aku...?

6:05amNurul Idzyani
kau ni, knapa lg cri aku?
org lain kn ramai lg
kau pn ada ramai kwn

6:06amS*****
aku mmng dah agak tu mct jawapn ko...

6:08amNurul Idzyani
then, klu kau mmg suda tau jwpn aku, knapa mau buang msa tnya2 lg
jwpn still mcm dlu
nda pernah berubah
sorry




korang rasa jahat ke aku terlampau berterus terang cakap macam tu?






15 ayat-ayat comel:

.gaDis. said...

salam...u sgt comey...

hurm pd i x kejam la...
sbb may b u ader sbb yg tersndr wt mcm tue...
lg pown tue tok dr u sndr...
take k...

salam kenal...

Annurkasih said...

xkejam la yn..ngam la tu.haha...lelaki ni xboleh bg muka...!haha

BeaN MorENo said...

uiks...jgn kata begitu bah...aku lelaki baik2 aja..tapi cian gak kat die...xpela mungkin next time cuba lagey ye...die ni mmg susah skit...

Jard The Great said...

jawapan tepat tu.. bagus.. hehehe

pink_butterfly said...

gadis- tq gadis... ya, mmg ada alasan...sebabnya xde prasaan kt die...dats y
tpkse bg jwpn cmtu...hmm...hehe salam knal jgk!=)

her- ngam ka tu her? i hope so...

bean- erk, xpelah bean...xyah suh die cube lg...ehee~

jard- tq jard~

Eazy Izzuddin said...

uish
enth la...
u ok kOt
=P

agensiperisikan said...

kptsnnya ngam..susunan ayat..er..agak ngam jgk la. kot..

tggu org yg buat dup dap tu la..ada ka tu o..

agensiperisikan

ASaDa RyutaRo said...

wo0o.. x jahat.. xjahat.. ok la jwpn tu.. bagus sgt2..
klu mmg betul2 xde perasaan..bgtau terus terang..
tp jgn pulak xde perasaan terus meng-iyekan pulak. buat naya insan bernama lelaki je.. sian lelaki.. sering d perlakukan sebegitu rupa..
dah meng-iyekan.. 2-3 minggu lepas tu mintak break plak..

helena's said...

yann.aku rasa kadang2 kte kene tegas bile kite nak tolak.kalo tak dorang masih menyimpan harapan.tengok pada keadaan..

Lifesaver said...

oh!kdg2 bukan senang kita nak suka dan syg orang itu sepnuh hati..mana leh paksa2 kan..hehe

Uruchimaru @ kf said...

ntah kak yann!
ttg hati ni ssh nk kate...yg nk kawen kak yan kan..! so? up to youlah hehehe.....!

utamakan diri kite baru org lain!

"faith is better more than a plan"

pink_butterfly said...

eazy- eh, i okkk...

syah- org yg bwat dup dap tu, insyaallah ada... =)

asada- waah, backing llaki nmpak...hehe..tp kdg2 llaki yg wat cmtu kt girls tau!

cik hel- yes btol! kene tegas kan? klu rejek soft2 je, kang die fkr ade harapan plak...

cik syafa- tu la, mana leh pksa2, apa yg kita rasa, tu la yg kita gtau...

kf- sbb nak kawen tu sy la sy bg jwpn cmtu...

ASaDa RyutaRo said...

bukan nak backing lelaki.. tp sbb xmau lelaki lain merasa frust kena break..
klu kena reject ok lg. tp klu dh jd ex tu yg buat rasa lain.. tol x?
hehe :P

pink_butterfly said...

btul3....ehe...i understand...ehmm, bckp mlalui pgalaman le tu...=p

ASaDa RyutaRo said...

pengalaman mendewasakan~ hehe :P