BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 9, 2010

muka cute tapiii...

orang itu-

apsal banyak jerawat ni? muke cute...
beli la produk anti jerawat yang jual kat kedai2 jamu tu... tak pun beli kat farmasi ke.. bla..bla..bla....
err, asal mane?
sape name?
dah ade pakwe ke?


aku- *menyampah*


haihh, ayat mengorat tak ble blah! ade ke sampai jerawat aku pun disebut2...


kecik ati jerawat ai tau!


mencik!

21 ayat-ayat comel:

Uruchimaru @ kf said...

menyampah !
agagaga....

ps;-kak yan klu x nak ade jerawat suci muke dgn air bilasan beras ok!

syah je said...

tiba2 lak sy tringt psl 'jerawat bwh dagu' bila baca post ni yan..apa komen saudari?haha

syah

lea said...

hahaha...
sapa yg ngorat kak yan cmtue?
reject jela..
hua3

pink_butterfly said...

kf- hehe..ok kf...tp klu kt hstel ni mana la nak carik air beras tu...ahaha

pink_butterfly said...

syah- err..komen sy adalahh...no komen... aahahha

pink_butterfly said...

lea- tu la, ape la org tu...sabar je la kan...hehe

Uruchimaru @ kf said...

oic..! beli buah tomato sblm tido hiris tomato tue..pastu tempek ok!

pink_butterfly said...

bila leh nmpk kesannya tu kf? ada petua yg trus leh bg kesan x? cthnya wat mlm ni, esok trus jrawat tu ilang! ehee

Uruchimaru @ kf said...

agagaga..beli oxl kat farmasi..pki mlm esok dh kureng..!

ndak pun gune ais ketul balut dgn dgn kain kapas lap pada jerawat tue..

pink_butterfly said...

hehe..bnyak lak tips dia..okehh, akn d cuba 1 persatu. >_<

laki cikgu kimia said...

ape punye stail ngorat la. orang mcm ni: "err.. sedari ada nampak kunci bmw dua pintu limited edition saye tak? tadi ade kat sini. tp takpelah. nnt kalu jumpa, sedari ambiklah pakai kereta tu... "

pink_butterfly said...

ooo ayat cmtu ke tlah d gunakan utk mgorat ckgu kimia? tau suda~~~ ahaha

Janggel said...

oww pasal jerawat ghopernyer

ASaDa RyutaRo said...

kehkehkeh
jerawat mu manis.. kiut bha ada jerawat. lalala~

pink_butterfly said...

janggel- hahaa..tu la...ala2 suspen gitu=p


asada- aik, pandai ckp sbh!! bravooo~~~ yey!!

hisham said...

salam...jerawat tu pemanis mule la..haha

pink_butterfly said...

hisham- kalau 1,2 ketul je, mgkin manis la tp kalau dah banyak x tkira ni, dah ilang le manisnya...hehe

y@n@ M!B said...

waahh taktik mengorat yg hawt! huhu;p

pink_butterfly said...

hot? ha'ah...sgt hot..smpai ati org yg d'ngorat pn jd hot ni...hahaa

Lifesaver said...

aish..nak ngorat..tp kutuk2 dulu..cuba la puji2..baru la kita kembang2..kan?hehe

pink_butterfly said...

cik syafa- ha'ah..btul tu...pe la pnya org kan? patut kena g tuisyen mgorat dlu tu..hehe