BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 1, 2010

ada branii???

lokasi kejadian- cafe asrama
time- waktu dinner baruuuu jap tadi

aku- pakcik, saya nak bayar nasi goreng paprik ni...

pakcik jaga kaunter- dah ade da orang bayarkan tadi... lelaki baju merah...

aku- *tepuk dahi sendiri. kalau ku tau ada orang nak belanja, dah aku order manyak2 tadi. siap bungkus lagi.


hahaha..takde la... tapi.... haish, aku tak suka laa... ntah ngan sape2 aku terhutang budi kekenyangan pewot nih...




haa, sape yang blanje aku tadi? meh le blanja pakej kawen untuk aku kalau berani sangatt!


arkib: album kawen member skola menengah

11 ayat-ayat comel:

Ah Fatt said...

ewah2
ada peminat rahsia

Aus MeLankoLik said...

owh yan dah ade secret admired ni..
hahaha..
xepat2..
reveal kan die..hahaha

helena's said...

hah yann dah nak kawen??

OMG!


heheehehe

::FAIZ FARISH:: said...

Baju Merah? Syed ka? ke Awang? Gila Cantik plamin Syed. Napa Kening aku cam Zena zen plak tu?

Lifesaver said...

phewit!!cik yann....kalo dia nak belanja lagi..ajak saya jugak!hehehe

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
lepas nie tunGgu lelaki baju ijau plk..uwawaAa.. ;0

pink_butterfly said...

ah fatt- haha...teda la kpten...=p

aus- haihh, ingat gue tak laku ke???ekekek

cikhel- nape? x pcaya ke??;)

pejal- kau yg bwat kening gitu, tnya aku plak knapa... apa la...eeheh

cik syafa- tu la, mslhnya sy pn xtau bila dia nak blanja tu..klu ade schedule, ble gak sound2 cik syafa awl2...

azrai- bju ijau?? okeh2...waitinggg~~=p

Agensi Perisikan Rahsia said...

alamak, yan ka pla tue? sy main byr ja aritu ingtkan awek mana la..hihihi..

kunun :p

laki cikgu kimia said...

apa cerita? baling duit sembunyi tangan? heheh

BeaN MorENo said...

yeay!!!yan dah nak kawen!!!

GL3n said...

hehe yan, akhirnya aku terrrrjumpa gak blog ko neh hehe~