BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 2, 2010

halluuuuuu....

haluuu haluuuuuuu....


long time no see!!!!! haha.. aku baru lepas balik bercuti dari kampung halamankuuu... sabah bahhh.... at 1st, aku plan nak hapdet blog time cuti tu, tapi oleh kerana aku bzzzzzzzzzzz bz la sangattt.. goyang kaki kat umah, maka niat tersebut telah tergendala dengan jayanya...hahaha....


syukur la sekarang dah terbuka pintu hati nak update blog ni... ini bermaksud aku dah berjaya meng'syoohh syoohh'kan rasa malas dalam diri... *bangga


haihhh.... kenapa la dari tadi aku rasa cam tak sedap badan je... macam ada orang ber'boxing2 dalam pewot aku ni ha... rasa cam nak muntah, tapi bila try nak muntah, tak ada benda plak yang nak kuar.... geram plak aku... enchek pewott, esok aku nak gi skolah ni weii, jangan bwat hal plsss..... wawawaaaaa.....

3 ayat-ayat comel:

Anonymous said...

cik yann :)

cik helena said...

salah makan? terlebih makan?

Hairi Hassan said...

mungkin dah lame x pekene makanan sabah..
^_^